Brak rekordów
|
Talk show w telewizji i mediach społecznościowych. Analiza porównawcza
|
2024 |
Dąbrowska-Cendrowska Olga |
dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
|
|
Wpływ serwisu społecznościowego Instagram na kształtowanie nawyku konsumenckiego u kobiet
|
2024 |
Dąbrowska-Cendrowska Olga |
dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
|
|
Problem nierównego traktowania kobiet i mężczyzn w pracy - projekt kampanii społecznej
|
2024 |
Dąbrowska-Cendrowska Olga |
dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
|
|
Ja to coś więcej niż wygląd! - projekt kampanii społecznej dotyczącej stereotypowego postrzegania pracowników różnych branż posiadających tatuaże
|
2024 |
Dąbrowska-Cendrowska Olga |
dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
|
|
Dorosłość masz we krwi - projekt kampanii społecznej promującej krwiodawstwo skierowanej do osób wkraczających w dorosłość
|
2024 |
Dąbrowska-Cendrowska Olga |
dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
|
|
Problem samotności w starzejącym się społeczeństwie. Projekt kampanii społecznej aktywizującej seniorów z obszaru województwa świętokrzyskiego
|
2024 |
Dąbrowska-Cendrowska Olga |
dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
|
|
Projekt kampanii społecznej podejmującej temat bagatelizowania przez rodziców problemów psychicznych u ich dzieci
|
2024 |
Dąbrowska-Cendrowska Olga |
dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
|
|
Promocja sklepu internetowego z używaną markową odzieżą, poprzez poruszanie problematyki Fast Fashion. Kampania społeczna z elementami CSR
|
2024 |
Dąbrowska-Cendrowska Olga |
dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
|
|
Życie to muzyka - projekt kampanii społecznej promującej zainteresowanie muzyką na każdym etapie życia
|
2024 |
Dąbrowska-Cendrowska Olga |
dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
|
|